یه دنیا حرف نگفته

حرفهای نگفته

یه دنیا حرف نگفته

حرفهای نگفته

بازم!!!؟؟؟

 من منهای احساسم!

خیلی بده تو جمع باشی ولی دلت اونجا نباشه 

خیلی بده وقتی با یه عده میری بیرون همش خیره بشی یه گوشه و... 

-لیلی؟لیلی؟... 

هان! 

ـکجایی تو؟ 

ـحواست کجاس؟ 

همینجام پیش شما! !!! 

وقتی با یه عده باشی ولی دلت فقط پیش یه نفر باشه... 

نمیدونم واقعا اینجوریه؟؟؟ 

یعنی دلم پی یه نفر جامونده؟؟؟؟؟ 

نه! 

اگه بود که من الان اینجا؟؟ 

نمیدونم.... 

نمیدونم... 

فقط میدونم دارم میپوسم... 

دارم از درون میپوسم. 

ولی فکر کنم رسیده به ظاهرم... 

انقدر که دیگه ظاهرمم نشون میده... 

که توی این وامونده چی میگذره. 

امشب دارم مینویسم... 

نه واس همه واس اونایی که فکر میکنن مخاطب نوشتم یه نفره 

یه ادم... 

واس نویسنده های اون نظرایی که تایید نشده و نمیشه.  

اره من همون لیلی نیستم 

من عوض شدم ولی به من چیزی اضافه نشده. 

ازم کم شده... 

احساسم ازم کم شده. 

من منهای احساسم!

!!!!؟

میخام بنویسم 

ولی نمیدونم چی بنویسم! 

چیزی به ذهنم نمیرسه. 

ممنون که میاینو نظر میذارین. 

چشم بازم مینویسم. 

فقط بهم فرصت بدین تا خودمو پیدا کنم... . 

مرسی.